Inatt jag drömde..

Yes jag drömde om Vakten igen. Jag drömde att jag hade brutit mig in i han och hans flickväns lägenhet. Jag var nyfiken och ville snoka. Jag tittade runt så mycket att jag stökade till det...och sen så fick jag panik för jag hade glömt bort var allting låg i början. Så medans jag höll på rätta till allting igen så hör jag att de kommer hem. Sjukt panikslagen så smiter jag ut genom balkongen. Utanför står hans mamma och syskon som ser mig smita ut genom balkongen. Självklart så undrar de va fan jag håller på med!!! Då kommer Vakten ut för att han har hört rösterna utanför. De berättar för honom vad de sett mig göra och det känns som att jag ska dö! Så vi går iväg för att prata och något konstigt händer... Han tittar på mig med en blick jag aldrig sett honom ge mig förut. Jag kan inte riktigt förklara hur...nästan som om han tänker:

"Och vad fan ska vi göra med dig..."

Sen helt plötsligt så kysser han mig....det var så gott! Han kysser mig och börjar ta på mig. Känslan som pirrade genom min kropp var helt underbar och jag kan inte komma ihåg sist jag kände så. Det var heeeelt makalöst! Jag kan fortfarande inte släppa tanken! Dessvärre så vaknade jag innan vi kom så långt som att ha sex. Fyyyy faan vad jag vill ha sex med honom just nu! Elakt elakt elakt av mitt undermedvetna att utsätta mig för det här!! Va fan betyder det???



Kommentarer
Postat av: Anonym

Betyder... tja, att han finns där på nåt sätt.

Men mindre och mindre för varje dag...

Fast jag fattar inte att han är ett sånt miffo som släppte dig :-)

2009-06-29 @ 21:35:01
Postat av: tallica

jag fattar inte heller att han var ett sånt miffo som släppte mig...jag är fan världens kap!

2009-06-29 @ 23:10:54
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fin blogg!

Hoppas du får en bra tisdag :)

2009-06-30 @ 08:13:39
URL: http://camtaylor.blogg.se/
Postat av: tallica

tack och detsamma!

2009-06-30 @ 09:09:03
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0