Ja ja jag vet att det är midsommar...

Det är juh ett sånt jääävla ståhej runt om vad man ska göra på midsommar. En kompis frågade om jag skulle dansa runt penisen (stången) och jag svarade att jag skulle dansa runt EN penis iallafall hehe! Jag har juh inte planerat nåt själv utan har mest blivit medbjuden...jag är som ett bihang...för lat för att styra upp nåt själv! Så jag ska hem till en vän, med andra vänner, sitta på en takterass och förtära en oändlig mängd av alkoholhaltiga drycker. Om vi ska grilla/äta/prata/vara sociala vet jag inget om. Allt jag vet är att jag ska bli full. Så nu har ni hört om mina magiska midsommar planer!!

Vad ska ni fuckers hitta på??




Kommentarer
Postat av: Thomas

Midsommar i Dubai av alla ställen.

Men jag är här och jobbar, så det blir nog mest shopping óch lite sightseeing.... Ska se om jag hittar nåt kul ställe med lite partaj =)

Glad midsommar!!!!

2009-06-19 @ 08:41:51
Postat av: tallica

detsamma!!! hoppas du har det jätte bra!

2009-06-19 @ 12:04:50
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0