Jag älskar livet idag!

Vilken underbar dag det har varit idag. Vi har solat, badat, ätit gott och vart ute i en liten båt och rott. Jag sjöng RO RO RO YOUR BOAT! Det var lite jobbigt tyckte de andra :) !! Men men...nu ska det duschas och fixas. Jag ska ha på mig en härlig sommar klänning ikväll! Yes vi ska ut ikväll oxo! Och ja jag var bra berusad igår och jag hade skit kul! Det är skönt att må bra igen!!!

Bjuder på några helskropps bilder av mig själv tagen från idag!! Ja jag är inte normal men vem fan är det???!!






Kommentarer
Postat av: Thomas

haha - Tallica 2.0

Det glädjer mig verkligen att allt är ok!!

Schysst!

Ere verkligen du på bilden???

2009-06-27 @ 22:46:28
Postat av: tallica

yes det är det!!! jag ser dock större ut än vad jag egentligen är men men....men det är jag!!

2009-06-28 @ 03:39:35
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Carro

ÅÅÅÅH, ser helt underbart ut juh! Lite avensjuk nu!

2009-07-01 @ 18:33:03
URL: http://carruffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0