Italienare och Alcazar!

Jag är snäll!!! Yes det är jag! Jag har fan kommit fram till det. Så alla som påstår att jag inte är det...ljuger helt enkelt! Min kära vän C från Italien älskar gruppen Alcazar! Ni vet han som skickade I LOVE ITALY t-shirten?? Så jag har lyckats fixa ett signerat kort, dedikerat till C från gruppmedlemarna i Alcazar! Och den ska jag skicka till honom...han vet förståss inte om det :) !! Hoppas att han blir glad!

Men jag var tvungen att ringa till Patrick (soldaten) för at få C:s adress. Han vägra juh självklart att ge mig den om jag inte berättade varför. När jag gjorde det så ville han oxo ha en liten present... Jag borde juh egentligen inte skicka nåt till fanskapet men jag har juh en klockren idé till honom! Berättar mer om den idén senare ;) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0