Jag tänkte på dig...

Jag låg i sängen med en kille...allt var perfekt och skönt. Han säger att han har något att bekänna...medans vi har sex. Nyfiken som jag är så frågar jag vad. Han säger:

"Jag låg i sängen härom dagen och tänkte på dig. Jag tänkte på oss i sängen och hur skön du är. Jag tänkte på dig naken. Jag låg o tänkte på dig när du kysser mig.....där nere. Så jag kom. Jag kom utan att ta på mig själv...allt jag behövde göra var att tänka på dig..."

Detta gjorde mig ännu mer upphetsad än jag redan var och vi hade det bästa sexet jag nånsin vart med om! Då och då när jag känner mig nere så tänker jag på detta. Att jag fick en kille att komma utan att ta på sig själv....allt han behövde göra var att tänka på mig. Så får jag ett litet töntigt leende på läpparna :)...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0