ME NEEDS TO MAKE MONEY!!

Det är löjligt va fattig jag är just nu. Kan ni fatta att jag inte får pengar förens i slutet av juli???!! Vet ni hur mycket det suger??? Tur är juh att jag inte har någon hyra att betala men jag har juh annat som jag måste tänka på. Telefonräkningen, mat att handla, bensin att fylla på i bilen, små saker som man behöver. Sen så ska vi juh inte glömma att jag är en rökare och det är sjukt dyrt att röka!! Ja jag borde då passa på och sluta men det går inte just nu. Det är fööör många tankar som snurrar runt i min skalle och ciggen är de som håller mig och mina tankar sällskap. 

Fan jag måste kanske skaffa mig ett extra jobb...kanske på helgerna men vart??? Det känns redan som om alla letar efter jobb. Ska nog sätta mig utanför McDonalds med en skylt!!! GE MIG PENGAR!!!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0