Monday Hell!!

Det är måndag...jag hatar måndagar! Och utvilad efter helgen är jag juh för faan inte! Jag tycker att måndagar borde vara halvdagar. Aa men istället för att slängas in i den nya veckan med att jobba från 8-17 så tycker jag att man borde få jobba 12-17 eller kanske 10-15?? Ni vet starta lite halvt o sen så kan man gå hela vägen ut från och med på tisdag.

Va fan det är väl vi värda???

Fan va skönt det skulle vara om det verkligen var så! Kanske till och med att man får en halv dag mitt i veckan...som kanske onsdag...det skulle väl gå det oxo eller??? ÅÅhhhh jag vill inte sitta här på ett kontor och knappa på döda tangenter heeela dagarna lång! Jag vill ut och sträcka på benen i solen..... meeeeen verkligheten är juh så att jag sitter här framför skärmen och försökera att inte somna och därute så är det regnigt, grått och väldigt kallt!

Behöver en kram... vad gör ni denna härliga måndag??




Kommentarer
Postat av: lilla livet

Vi kan kramas varje dag <3

2009-06-15 @ 12:43:16
Postat av: Thomas

Packar resväskan. Drar till Dubai imorrn bitti...

jobbar och firar midsommar :-)

Men jag ska tänka på dig!!

2009-06-15 @ 18:45:39
Postat av: tallica

Thomas jag är såååå avis att jag hatar dig lite!! ;)



Och lilla livet...vi kan kramas hur mycket du vill :) !!

2009-06-15 @ 22:40:35
Postat av: MizthaNguyen

hejsan! allt bra? :)



se min första test cover på mitt senaste inlägg! OBS! jag sjunger inte egentligen, framför er åsikt!

2009-06-21 @ 12:50:01
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0