Panik!

Öhm jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det här...natten spenderades hos McGills och sexet var as bra som alltid! Han höll om mig hela natten. Imorse när han stod och gjorde kaffe så frågar han...ur ingenstans:

McGills: tallica...hur länge har du vart singel?
tallica: vet inte...2,5 kanske tre år.
McGills: tror du att det skulle vara svårt för dig att anpassa dig till nån annan i ett förhållande..asså skulle det vara jobbigt att anpassa dig till någon annan...
tallica: ööhhm tja jag är en person som inte kräver mycket och om någon kräver mycket av mig så tycker jag att det är jobbigt... varför undrar du?
McGills: nä jag ba undrar..

Sen så bytte han samtalsämne. Vad betyder detta?? För jag får vibbar av att han vill mer och jag är inte riktigt säker på om jag vill det. Jag är juh fortfarande ledsen över Vakten. Och så ska vi inte glömma att jag har gått och fått ett samvete helt plötsligt så jag skulle tycka att det vore taskigt av mig att fortsätta träffa honom om jag visste att han ville mer när jag inte vill. Men vet jag att han vill mer?? Det behöver väl inte betyda att han ville det eller kanske kollade läget lite....eller??

Jag har lite panik..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad vill du själv??

Det är kanske viktigare....?

2009-06-07 @ 21:34:30
Postat av: tallica

hmm mm jag vet inte vad jag vill...är juh sjukt förvirrad! vet inte om jag törs eller om jag ens vill...

2009-06-08 @ 20:59:00
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0