Prutta på jobbet!

Jag har ont i magen idag. Vet inte varför den krånglar...det bubblar juh som faaan där inne. Nå jävla by möte har folket i min mage och de verkar inte komma överens de jävlarna! Resultatet är juh klart att jag måste gå på toa. Men jag har skit svårt för att gå på toa på jobbet...eller nån annan stans som inte är hemma och speciellt om jag har ont i magen!

Men jag var tvungen så jag gick. Tog med mig väskan för jag har parfym där i ifall det skulle gå så illa att jag behöver den. Fan detta är juh sååå hemskt! Jag sitter på toa och utan nån jävla varning från min kropp så ba skriker min röv rakt ut....skithögt!!! Tror fan att hela byggnaden hörde min prutt. Åh gud vad pinsamt! Jag nästan sprang ut från toan sen i hopp om att ingen skulle se att det var jag som gjorde detta hemska ljud ifrån mig!!

Nu gömmer jag mig bakom min dator med en öm stjärt!




Kommentarer
Postat av: sara

ha ha fy fan vad roligt!

2009-06-30 @ 09:23:38
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

mmm det där går o disskutera!

2009-06-30 @ 09:48:47
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0