Slöfock..moi??

För 3 timmar sedan så bestämde jag mig för att hoppa in i bilen och köpa mig lite bröd och sugpinnar (cigg). Gissa vad?? Jag har ännu inte kommit iväg! Vi kan nu officiellt utnämna tallica till världens slöaste! Jag har legat i sängen med en chips påse och kollat på The City ända sedan jag vaknade! Nu är jag sjukt röksugen men orkar juh inte ta mig nån stans! Jag måste städa!! Jag måste laga mat och förbereda matlåda för imorrn! BLÄÄÄÄ!!

Hatar söndagar! Söndagar är bara bra om  man får bakis slöa med en söt pöjk eller mysa i en bio salong med tjejerna! Den söta pojken kan vi nog glömma....ska kanske försöka mysa med favvosarna istället :) !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0