Ska du steka??

Berusade och sjungandes tog jag och mina favvo tjejer oss ner på staden igår kväll för att spana in köttmarknaden. Strax innan krogen stängde så skulle jag gå hem till McGills för lite lovin! Precis utanför krogen så träffade jag på Vakten...

Vakten: ska du gå? vart är tjejerna?
tallica: de är kvar där inne...jag ska iväg lite tidigare än de.
Vakten: aha ska du gå äta?
tallica: nej...jag ska nån annanstans
Vakten: öhm ok...ska du steka?

Steka brukar han säga när man ska iväg och träffa någon. Jag log bara och sa hej då och sen så gick jag. Jag tror att han vart lite förvånad men det kändes jäävligt skönt måste jag säga! Jag ville bara vända mig om och säga:

Så här lång tid tog det mig att komma över dig...BITCH!

Vilket ioförsig inte stämmer men ändå han kan väl få tro det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0