Till min soldat!

Ok jag hittade bästa presenten ever till Patrick! Jag köpte ett par kalsonger till honom, blåa med gula kronor på och sen så står det SVERIGE på den :) !!! Nu tycker ni att det var nog en löjlig present men vänta...there is reason behind my madness!! Jag skickade med en lapp och så här skrev jag:

" Dear Patrick,


I thought about what to get you and I could only think of two things that I know you love....women and Sweden! And no matter how much I thought about it I didn't know how to send you a naked woman so I decided that it would be better to send you a piece of Sweden insteed. Something that will protect what I like the most about you! I hope you are well!

xxx tallica

Ps: I am expecting a picture of you wearing nothing but the underwear ;) "

Haha jag tyckte att det där var bäst!!! Han bör nog få paketet nu i slutet av veckan! Plus att fanskapet kanske kommer och hälsar på i augusti...mmmm längtar!!


Kommentarer
Postat av: Brainflakes

Fyndigt!

2009-06-25 @ 09:56:56
URL: http://brainflakes.blogg.se/
Postat av: tallica

visst fan var det??

2009-06-25 @ 13:36:45
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0