Är det här jag??

Igår natt spenderades natten hos McGills. Han messade och jag tyckte att jag vart för elak de sista gångerna han velat träffas så jag åkte hem till honom. Jag är glad att jag gjorde det. McGills är verkligen en jätte mysig kille...en helylle kille. Efter en stund så hoppar han ner i sängen o säger:

"Va mysigt det ska bli o sova med nån. Jag sover aldrig med nån...bara när du är här."

Vi hade sex och pratade större delen av natten. Somnade i hans armar och vaknade i hans armar....sen så hade vi sex igen :). Sex är bra med den här killen!

Säg mig om det här låter som tallica. Imorse gick han upp och koka kaffe, hällde upp lite fil och skar upp frukt bitar till. Jag sitter där mittemot honom, med kaffe och fil. Han läser sin morgon tidning och frågar om jag vill ha en del. Jag tar en del och tittar ner på tidningen. Så där sitter jag och tänker...är det så här det skulle vara?? Om jag blev tillsammans med honom. Om jag blev tillsammans med den helylle killen som går upp på morgonen och skär upp frukt till mig? Jag kanske skulle trivas men skulle jag vara lycklig?? Problemet är att jag önskar att han vore Vakten... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0