Momma's Boys

Jag har spenderat större delen av min dag med att titta på ett program som heter Momma's Boys. Det är ungefär som The Bachelor. Det är tre killar som får träffa en massa singel tjejer. Skillnaden är att det tre killarna har sina mammor med sig som får vara med och påverka deras beslut i vilka tjejer de träffar. Det här måste vara bland de sjukaste programmen jag har sett!! 

För det första så tycker jag att det är så onaturligt som det bara kan bli att man ens söker till ett sånt här program för att hitta kärleken!!! Tror de på riktigt att de kommer att hitta killen/tjejen i sina drömmar genom att vara med i ett sånt här program?? Hur sjuk situationen än är så måste jag säga att det är sjukt underhållande. Det är väl det som är poängen antar jag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0