Wooohoooo!!

Imorgon tar min lilla syster studenten. Woohoooo för henne! Så det innebär att det kommer att komma en massa släkt och vänner hit idag och imorgon. Och detta kommer att resultera i att jag inte kommer att hinna blogga :( . Ni får helt enkelt klara er utan mig i en dag eller två! Det ska nog gå bra ska ni se....ok nu vart jag lite full av mig själv!

Men på måndag börjar det nya jobbet i en annan stad så det innebär att jag äntligen kommer ur päronens hus igen för de driver mig till vansinne just nu!! Ska bli skönt att bara vara ensam igen :) !! Maxa volymen med hårdrock precis som ja vill o röka ur mitt fönster!! Woohoooo för tallica!!!

Grattis till er alla som tar studenten o så vidare!!! Peace out BITCHES!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0