Äntligen!!!

Jag har haft sexuellt umgänge med en ung man inatt. Med andra ord så var jag ute med en tjej kompis, träffade på en väldigt snygg italiensk pojke (trodde att de inte fanns) och hånglade med honom på dansgolvet. Han och hans kompisar hade vart i Sverige för ungerfär en månad sen i Stockholm. Och de berättade lite grejer så jag fick en sjuk hemlängtan. Han heter Patrick, är 23 år gammal, är i armén och pluggar till någon form av helikopterpilot...om jag kommer ihåg rätt. Alla hans kompisar som de var ut med var i armén...det syntes kan ja lova.

Nu...till sexet! Det var bra...det var faktiskt ganska bra. Han var väldigt mjuk och försiktig och frågade hela tiden om jag hade ont. Han kanske var rädd för att gö mig illa eller nåt. Det enda dåliga var att det var över så snabbt...fast snabbt för mig är ju allt under 40 min :)

Äntligen har jag fått ligga efter 65 dagar!

Kommentarer
Postat av: Thomas

:-) Och ni kanske får en chans till i helgen?

Vem vet, brukar det inte bli ännu lite bättre andra gången? och tredje..... ;-)

2009-03-20 @ 18:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0