Baka eller ligga??

Jag drömde inatt att jag bakade bröd. Brödet såg inte särskilt gott ut men jag tror att det var gott. Jag känner ett enormt sug efter att baka bröd! Känns som att min kropp och hjärna försöker säga mig något med denna dröm. Innan så drömde jag bara om att jag hade sex....nu drömmer jag om att jag bakar bröd...hmmm. Vill mitt undermedvetna säga mig något? Något om att jag borde hitta mig en kuk fort som fan innan jag förvandlas till en uttorkad gammal nucka som bara bakar?? Hmm ska kolla i kylen om jag har jäst....vill verkligen baka...

Detta bröd bakade jag i somras :) ser inte så jätte jätte jätte gott ut men jag har nog fan potential!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Acceptera ditt öde!!

Innerst inne drömmer du om att vara en snäll hemmafru, som bakar bröd, har förkläde förstås och rejäla, vita bomullstrosor.

Släpper till lite motvilligt när din man är lite packad på fredagskvällen.

hahaha - jag kan se det framför mig!!!

Eller förresten - näe det kan jag inte se framför mig ;-)

2009-03-19 @ 20:18:18
Postat av: Muppen

Åh, jag minns det där brödet!!! Fick inte jag en massa? Isf har jag ett svagt minne att det var himmelsk gott! Kom hem och gör bröd åt mig, kvinna! Love U!

2009-03-19 @ 20:40:27
Postat av: tallica

Anonym: hahaha javisst jag kan se det framför mig oxo men lite annorlunda. jag har förkläde men det är nog allt jag har på mig då ;) hahaha!



Muppen: jo jag gav dig en limpa tror jag..till dig och pöjken din. jag är på väg med kaveln i hand!

2009-03-19 @ 21:04:36
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Diane

Intressant blogg du hamnar på bloglovin ;)

2009-03-22 @ 23:13:49
URL: http://dbedikter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0