Doktor och patient!

Igår kväll var jag på date med Carlos The Doctor. Waaaaa killen ser sjukt bra ut! Vi gick till en bar och tog en drink. Konversationen flöt på bra...tack vare honom för han ställde typ sju tusen frågor. Det hela var väldigt lyckat må jag säga. Precis innan jag skulle hoppa in i taxin och åka hem så tog jag tag i han ansikte lite försiktigt och kysste honom! En jävligt bra kyss var det också!

Just nu e han hemma i Spanien men doktorn har lovat att undersöka mig när han kommer hem och tallica har lovat att vara en lydig patient ;) ! Har jag hittat mig en McDreamy??



Kommentarer
Postat av: Magnus

SV på miss anonyms försvinnande.



Tydligen la hon upp ett hejdå-meddelande där hon förklarade att hon dels häll på att falla ner i djupet igen och inte orkade blogga om det (men att hon hade hjälp av goda vänner och att det inte skulle gå så illa som det gjort tidigare), plus att hon hade avslöjat sin identitet och träffat en av bloggkommentatorerna och det hade tydligen inte lett till något gott. Dagen efter togs bloggen och alla spår av den bort.

2009-03-15 @ 00:21:56
URL: http://ordbild.blogspot.com/
Postat av: Magnus

Här vara grova sanningar.

2009-03-15 @ 00:34:29
URL: http://ordbild.blogspot.com/
Postat av: Thomas

:-)

Lycka till!!!!!

2009-03-15 @ 07:51:10
Postat av: tallica

Shit....jag tyckte verkligen om hennes blogg. Hon var rolig och väldigt underhållande. Så jävla synd att hon mår dåligt igen och slutat blogga. Jag hoppas att hon hittar sin lycka...

2009-03-15 @ 14:32:28
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0