Fontänorgasm!

Jag typ ramlade in på en blogg igår där det talades om fontänorgasmer. Jag har aldrig haft en och jag undrar verkligen hur det känns. Nu har inte jag särskilt mycket kunskap om fontänorgasmer så rätta mig om jag har fel. Det verkar som att det är lättare för vissa att få det och svårare för andra. Jag hade en kompis en gång som sa att strax innan man når himmelriket så känns det lite som att man är kissnödig. Den känslan har jag haft massor av gånger men jag har aldrig kommit dit! Det ska tydligen vara känslan av en vanlig orgasm gånger tio och det håller längre! Jag har även fått höra att när man väl fått en fontänorgasm så blir man inte längre nöjd med en vanlig....stämmer det?? Jag vet att det är annorlunda från person till person men är det någon som vet om det exempelsvis är lättare att få en i nån speciell ställning....eller tillstånd??

Jag vill verkligen ha en fontän!! Har du haft en??



Kommentarer
Postat av: Anna

Tallica, denna kommentar ska du komma ihåg. Speciellt den dag du kommer behöva den. Och den dagen kommer nog. Då kan du gå in på www.slaa.nu och klicka på knappen "40 frågor för självdiagnos".



Varmt lycka till och hör av dig om du behöver,

Sassa

[email protected]

2009-03-23 @ 21:04:09
URL: http://metrobloggen.se/MissBrukaren
Postat av: Thomas

Om du får reda på tricket med fontänorgasmer, kan du väl berätta.... Det vore spännande att lära hur man kan göra ;-) som kille alltså, för tjejen.

Takes two to tango

2009-03-23 @ 22:06:10
Postat av: GONA

SV: Haha jasså? jag antar att du inte befinner dig i Sverige då eller :P? Läste lite här och försökte lista ut vart du kan befinna dig men lyckades inte så bra haha..

2009-03-23 @ 23:33:30
URL: http://gonas.blogg.se/
Postat av: tallica

Anna: hmm nu vart jag lite skraj...ska nog kika på den där sidan o kolla vad det är...



Thomas: jag lovar att du blir den första jag berättar för!



Gona: jag befinner mig i spagettilandet med en massa italienare :)

2009-03-24 @ 01:57:56
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Carro

Vad fin blogg du fått, har inte varit här på ett tag på grund av tenta-plugg... Skitfint!! :)



Och fontänorgasm kan du väll leva utan, haha! Nää, men tror det är väldigt ovanligt faktiskt, och svårt att få.. Har dessutom hört (säkert myter) att man lättast får det ja, om man håller på med sigsjälv helt enkelt, för att man tydligen slappnar av på ett annat sätt då!

2009-03-24 @ 20:01:55
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

tack!! så jag måste hålla på med mig själv...hmm låter faktiskt inte sååå illa ;)

2009-03-24 @ 20:48:31
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0