Grinig...

Ok detta har vart min kväll! Jag bestämde mig för att träffa den snygga doktorn Carlos ikväll....zzzåååå vi har messat och bestämde att vi skulle ut och dansa. Jag duschar, rakar benen, fixar håret och glänser läpparna. Ni ska se mig...jag e skit snygg! Precis när jag blev färdig så skickar fanskapet ett mess och skriver att han är jätte trött (han har vart och åkt skidor hela dagen) och håller på att somna...vilket betyder att han kanske inte kan träffa mig. Han ber om ursäkt och undrar om han kan gottgöra med lunch imon istället.

Visst jag kan förstå att han är jätte trött...men va fan jag har rakat mina ben. Och jag har jävligt långa ben så det tar fan en stund att raka stoplarna. Och det är för sent att bestämma träff med någon annan....lite grinig!!!  Funderar kraftigt att skita i hans sketna lunch imon!





Kommentarer
Postat av: Carro

Illa, riktigt illa! Sådär gör man inte! Då får han väll dricka fem koppar kaffe och sova imorgon istället... hmm, illa!

2009-03-13 @ 00:58:41
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

håller med!! jag har juh för fan rakat benen!! hade till och med tänkt låta honom spoona mig...men men!

2009-03-13 @ 01:05:00
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0