"I am sorry..."

Ja jag har juh som sagt fått skulden för att en kille och hans tjej gjorde slut. Det är tydligen mitt fel att han tittar på mig. Att han sedan berättar för sin tjej att han tycker att jag är speciell är juh självklart oxo mitt fel. Tydligen så har han väl tagit förnuftet till fånga och skickat ett mess till mig:

"I am sorry for the things I said, I was drunk and I didnt know what I was saying. Kisses!"

Detta skicka han till mig igår kväll. Jag har ännu inte svarat...tänker inte gö det heller. Ska nog låta honom lida en stund...

Kommentarer
Postat av: Thomas

Bara en tanke.... är han värd att svara?

Om han säger dumheter när han är packad en gång, så kommer han säkert att göra det flera gånger?

Fast du känner ju bäst själv. Men känn efter ordentligt och ärligt om han verkligen är värd dig?

2009-03-29 @ 11:52:54
Postat av: tallica

du har rätt...gör han det en gång så lär han göra det igen. om sanningen ska fram så tykcer jag om honom lite smått men sen om han är värd det vet jag inte...

2009-03-29 @ 13:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0