I drink for free bitch!

Oj oj vilken natt det har varit! Förfest hos spanjorerna där Paco hade med sin tjej! De bråkar med varandra på väg till krogen och han drar hem. Jag försökte få de att bli sams men det gick inte så bra. Se jag kan va snäll...försökte få de att bli sams istället för att försöka ligga med honom! Väl på krogen så träffar jag Patric och hans kompisar. Asså killen är för snygg! Vi alla spenderar kvällen med varandra och har jätte kul. Jag vart full men min söta rommie...hahah hon vart aaaas packad! Det var juh mitt fel...jag gav henne shots efter shots. Ni ser...fröken tallica har gått och blivit jätte bra kompis med bartendern/ägaren till klubben vi va på. Han tycker väl om mig eller nåt eftersom varje gång ja e där så ger han mig en massa gratis shots! Och han ger mig inte en shot i taget utan fyra fem stycken....så jag ger vidare :)! Det hände en liten grej som var ganska lustigt. Jag och Patric gick till baren för att dricka. Bartendern häller upp drickat och Patric tar upp pengar för att betala. Då säger bartender:

"She doesnt pay here"

Hahaha han vart liiite chockad. Tönt som jag e så tyckte jag att det var coolt! Han tyckte väl oxo att jag var jätte cool för han tog mig två gånger igår kväll ;) jag har lite svårt att sitta idag...

Kommentarer
Postat av: Thomas

Men... vad sade vi om shotsen....?



Två gånger, längre än 40 minuter?

2009-03-22 @ 20:43:10
Postat av: tallica

omöjligt att hålla sig borta från de där shotsen! och ja...denna gång var det längre än 40 minuter och det var bra ;)!

2009-03-22 @ 21:20:07
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

Schysst!!!!

men du... som kille vill jag ju inte vara packad när jag har sex. Jag blir liksom inte på topp....

Hur är det för dig? Bättre sex nykter, efter ett glas eller när du är packad?

2009-03-22 @ 21:43:04
Postat av: tallica

det beror på...jag vill deffinitivt inte vara för packad...men efter ett glas eller två så är det nog perfekt! lagom pirrigt i kroppen av både att man är lite berusad och av att man är kåt...

2009-03-22 @ 21:53:15
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

Ett eller två glas är perfekt =)

Fast å andra sidan...jag gillar ju verkligen sex på morgonen. Och på eftermiddagen... Och då är man ju oftast helt nykter - och har grymt bra sex =)



2009-03-23 @ 07:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0