Mys

Fan va seg jag är...orkar inte hoppa in i duschen och sedan fixa mig på nytt igen! Carlos ska ut med sina kompisar och vill att jag ska följa med. Ingen av mina kompisar ska ut för att vi va ut igår och de ligger hemma bakis. Jag vill inte gå ut ensam med hans kompisar....känns lite konstigt. Ska nog skita i det och glo på en film istället...eller? Pratade med Vakten igår och han tror att jag håller på och sliter ut mig själv med allt detta festande...kanske ska ta det lugnt lite då. Äh vi får se...ska juh ut med tjejerna imon och spanjorerna till helgen...

Nä jag har bestämt mig nu! Jag ska fixa lite käk, äta gott och kika på en skön rulle! Carlos och min poni (könsorgan) kan vänta ikväll :) ! Soffan here I come för ikväll ska jag mysa med mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0