SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX!!!!!!

Ok det har nu gått exakt 64 dagar sedan jag hade sex sist.....64 DAGAR!!!!!!!!! Vet ni folk hur mycket det är??? Det är exakt 64 dagar!  Fan vad jag vill ligga! Jag vill verkligen ha sex! Jag vill knulla, pippa, bli pumpad...ja ni förstår. Nu är jag inte bara kåt längre utan jag börjar bli aggresiv! Jag kommer skada någon snart. Det roliga är att jag kan ha sex med vem jag vill när jag vill men jag vill inte ha sex med nån av de här pygmeerna här! Fast jag skulle kunna tänka mig ligga med Carlos...han är juh faktiskt jävligt het.


Hmmm jag kanske ska ligga med Carlos...det är juh en genialisk idé! Jag ska kanske träffa honom ikväll zååå då kanske jag kan lura hem honom och sedan ta honom med våld! Fan va bra! Jag är genast på bättre humör! Ok folket detta betyder att jag måste vara drop dead fucking gorgous ikväll. Första gången så fick jag honom att nästan komma i byxan på dansgolvet...ska kanske gö det ikväll igen...

SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX!!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: Thomas

hahaha - men du får ta det lite lugnt med honom. så att han orkar med ett rejält pass ;-)

Trist om liksom redan gör sitt på dansgolvet....



Lycka till!!! Enjoy ;-)

2009-03-18 @ 20:16:49
Postat av: tallica

så sant...

2009-03-18 @ 20:26:00
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Carro

Lycka till :D :D

2009-03-18 @ 21:36:38
URL: http://carruffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0