Aj mitt hjärta...

Jag vet att jag springer mellan killar ganska mycket. Jag träffar de och lämnar de lika snabbt för att jag tröttnar lätt. Oftast så lämnar jag de så snabbt för att jag inte vill bli fast. Jag vill inte ställa frågor om de eller kolla hur de mår för att jag inte vill börja bry mig. Det verkar som att det är då det alltid börjar gå dåligt för mig. Det är då det alltid slutar med att jag fäller tårar och isolerar mina känslor. Samma sak varje gång! Så jag gör bara det inte...jag involverar mig inte. Men självklart så agerar jag mott mitt bättre vetande. Jag lät mig själv bli förtjust i en kille. Jag lät mig själv tro att det kanske finns något som heter "kärlek".

Jag pratade med Vakten idag. Han sa att han hade något han var tvungen att berätta för mig, att han kände sig rutten. Han har träffat någon...för två veckor sen. Han har träffat någon annan...för två veckor sen. Jag har vart här i nästan fem månader och han träffar någon när jag ska hem. Han tyckte att vi hade något speciellt och väldigt fint innan jag åkte...men jag åkte eller hur. Och nu så har han träffat någon.

Det jag såg mest fram emot när det gällde att åka hem var att få träffa honom...jag har till och med köpt en present till honom. Men antar väl att det är rätt åt mig som lät mig själv tro att jag kanske kunde tycka om någon som kunde tycka om mig tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Cicci

va tråkigt :( men det finns någon för alla, det svåra är bara att hitta någon. Men jag tror att den dagen du är redo eller när du minst anar det kommer han finnas där. Lycka till!

2009-05-04 @ 19:39:51
URL: http://cicci85.blogg.se/
Postat av: Arvid

vet inte vad de är med mig ...tårarna faller nerför mina kinder ...jag önskar så att jag kunde vara där och trösta dig ! Jag hoppas du gråter gumman för känslorna måste ut ! Och sen ska du ju veta att när du kommer hem kommer den där tjejen se ut som en grå liten mus jämfört med dig så du har igentligen inget att ora dig för :D

2009-05-04 @ 20:25:38
Postat av: lilla livet

men gumman min <3

jag fällde nästan en tår när jag läste detta inlägg!

inte ens den bästa av de finns kvar :(

längtar tills den dagen ja får se dej igen så kan jag krama om dig så mkt att du glömmer bort denna karl!!.. älskar dig..

2009-05-04 @ 21:43:03
Postat av: Thomas

Det är trist med såna samtal.... alltid tråkigt :-(

Men tro mig, lita på mig, såklart att du kommer att träffa nån som du tycker om, som tycker om dig tillbaka!!

Du är speciell, du kommer att träffa en speciell person!!

2009-05-05 @ 06:07:36
Postat av: tallica

fyyy faaaan va ni àr fina! ni har pà riktigt ingen aning om hur mycket jag uppskattar detta! jag kànner mig lite varmare pà insidan...

2009-05-05 @ 13:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0