CACAO!!

Ok ikvàll ska vi till en stàlle som har premiàròppning..Cacao heter stàllet och det ska tydligen vara super duper lyxigt!! Jàvligt svàrt att komma in har jag oxo hòrt meeeeen jag har aldrig blivit nekad intràde hàr eller ens behòvt stà i kò...sàà..

Jag ska skaka rumpa fòr er mina fina vànner!!! Ska tànka pà er nàr jag super mig full i armarna pà en snygg italienare ;) hahahaha va full av mig sjàlv jag e just nu. Men jag behòver gòra det just nu sà stà ut...snart e jag tillbaka till mitt bittra, knàppa gamla jag :)!!




Kommentarer
Postat av: Thomas

Ha det så kul!! Tänk inte så mycket....

Vill gärna ge dig några kloka råd, men vet inte riktigt...

Det kommer att bli bra!!!

2009-05-07 @ 17:31:49
Postat av: tallica

shoot me!! tycker om dina råd Thomas!

2009-05-08 @ 21:14:39
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

Tack :-)

Hoppas du får en kul kväll!!!

Under tiden funderar jag på kloka råd....

Som om jag kunde ge några =)

2009-05-08 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0