En lustig händelse

Igår var jag ju som sagt på bio och såg Änglar och Demoner, filmen var as bra för er som vill se den! Jag och syrran var lite sena så när vi kommer in i bio salongen, med en massa popcorn och dricka i handen, så ahde alla redan satt sig ner. Salongen var fullsatt och det var becksvart....asså totalt svart, man såg verkligen ingenting. Jag och syrran försökte lite diskret att hitta våra platser, det gick inte så bra. Viskandes har vi denna konversation medan ALLA i salongen sitter knäpptysta och lyssnar!

Syrranvilken rad och stol sitter vi på??

Jag öppnar upp dörren igen för att det är becksvart för att se biljetterna och sen viskar jag rad 3! Hon börjar gå längs raderna och jag viskar:

tallica: nej...inte det hållet! kom hitåt!

Hon vänder sig om och börjar följa efter mig. Kom ihåg att det är becksvart!!! Efter några steg så ser jag en vägg och inser att det inte alls var hitåt man skulle gå:

tallica: ok det var inte hitåt...vänd om....

Nu börjar jag höra att några börjar fnittra...så syrran frågar bara rakt ut:

Syrran: är det någon som vet var rad 3 är??!!

Då skriker någon tjej till här borta!! Hela och då menar jag HELA salongen börjar skratta och de applåderar när vi väl har hittat våra platser....hahahahaha APPLÅDERAR!! Hur många kan säga att folk har applåderat åt en i en bio salong???



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha, jag har faktiskt också skämt ut mig i en bio salong: Vi var fyra pers som skulle på bio, skulle gå in i salongen men i sista sekund kommer jag på att jag ska gå på toa. Jag tar min biljett, min popcorn och dricka och springer på toa. Efteråt går jag in i salongen och upptäcker att filmen har börjat. Får panik och knör mig in på min rad i mittan av salongen.Folk får resa på sig och flytta på sig för att jag ska komma fram. Börjar se mig om efter de andra men ser ingen jag känner igen, dessutom sitter det någon på min plats. Blir helt förvirrad och upptäcker då att jag gått in i fel salong. Får knö mig hela vägen ut igen, och skyndar mig ut. Känner mig as dum. Tillslut hittar jag rätt salong och de andra undrar vart fan jag har varit....Inte vet jag, men fel film var det i alle fall. Så kan det gå...;)

2009-05-25 @ 15:42:57
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

hahahahahahaaa bra jobbat där!! känns skönt o veta att jag inte e den enda somklantar till det!

2009-05-25 @ 16:22:32
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0