Jag måste veta!!!

Jag har precis vaknat. Kan inte sluta tänka på en sak. Jag har fått reda på lite grejer. Mina vänner såg Vakten ute med en tjej ett par dagar innan han berättade för mig att han hade träffat någon. De hade inte kysst varann eller nåt men det syntes att de var mer än bara vänner. När hon hade lagt sin hand på hans rumpa så hade han blitt jätte nervös. Några dagar senare så berättar han för mig att han har träffat någon.

För det första så undrar jag om han hade sagt något till mig om mina vänner inte hade sett honom??? För det andra så undrar jag om de har haft sex??? Jag och han hade aldrig sex och det var det mest speciella jag vart med om (trodde jag då) men men...nog om det! Jag vill veta om han har haft sex med henne????!!! Sen för det tredje så undrar jag hur jag ska vara om honom när jag träffar honom. Ska jag vara arg och ledsen eller ska jag vara normal och bemöta honom som vilken annan kille som helst. Det är väl ändå det värsta??? Då kanske han tror att han inte betydde så mycket trots allt. Eller borde han veta det...?




Kommentarer
Postat av: Arvid

längtar så efter att få höra din/era röster igen ! har så mycke saker jag vill säga angående vakten(inge skvaller mer råd). och så vill jag ju självklart ge dig en enorm värmande kram ! See you soon :D

2009-05-10 @ 22:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0