Ont...men överlever nog detta oxo...

Ok nu har bloggen fått lida av mitt dåliga humör. En massa inlägg om att jag hatar killar, att jag inte tror på kärlek och att det gör ont i mig. Flåt...men jag måste få ut allt här. Jag har väldigt svårt för att öppna mig, jag har väldigt svårt att vända mig till mina kompisar och säga att jag är ledsen. Jag säger hellre att det är ok och sväljer skiten. Sen hur det kommer ut vet jag inte...ibland kommer det inte ut alls.

Men på sistone så har det känts lite bättre när jag skrivit av mig här inne. Men snart så kommer det att bli bättre...snart så kommer jag att vara mitt onormala knäppa jag igen. Jag är en krigare och ja det låter jävligt mycket kliché men jag överlever nog detta oxo. Jag behöver bara samla mig och plåstra om mina sår. Visste bara inte att det skulle göra så ont igen....



Kommentarer
Postat av: Sofi

tackar (:

2009-05-21 @ 21:16:14
URL: http://sssofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0