Pojkar...

Vad ska man säga om pojkar? Älska de eller hata de?? Det är nog en väldigt tunn linje för mig där emellan. Jag älskar pojkarna så mycket att jag nästan hatar de. Patrick har bett om ursäckt minst tusen gånger för att han inte kom på vår dejt. Jag förlät honom för att jag tycker om att klämma på hans söta stjärt. Så vi träffas fortfarande...kom ihåg att det är bara sexuellt och kommer att vara i ungefär en vecka till!

I lördags så var jag ute och festade med min fru Licious. Jag fick med mig hem en otrolig sexig manlig gogo dansare. Kroppen på den där karln var juh inte att leka med! Han var inte sliskig eller bögig som manliga gogo dansare kan vara utan han var extremt manlig i sina pytte små boxers och inoljade muskler. Va fan jag var helt maktlös när han böjde sig ner från scen och kysste mig! Ni borde testa!

Visst har han fin kropp??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0