Tant varning??

Jag vaknade för ungefär en timme sen... Det var inte så att jag var ut igår eller gjorde något speciellt nej jag tittade på halva Twilight och sen så somnade jag. Min lilla syster insisterar på att jag ska följa med henne på en skiva ikväll. Men tanken på att jag ska gå på krogen med min 18 åriga lilla syster och hennes kompisar känns si så där! Får se vad jag gör...

Känns som att jag har åldrats en 40 år sen jag kom hem från Italien...snart så slutar jag väl att lämna huset överhuvudtaget och skaffar mig 7 katter... Nån som vill göra mig sällskap??!!




Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Bara bra med mig men lite förkyld känns det som..

2009-05-24 @ 14:08:50
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0