Självupptagna SKITSTÖVEL

Cp barnet (jag) har juh gått och gjort det igen!! Åh jag känner mig som världens största efterhängsna tönt!!! SJÄLVKONTROLL för i helvete!!!!!!!!! Jag vart full igår och jävligt fylle känslig så jag skickade ett mess till Vakten.....FAN MISSTAG!!! Jag hade skickat detta:

Jag önskar ajag kunde ringa dig om natten o ba prata som förr...trots att jag hatar att erkänna det så saknar jag din röst...

Varför skickade jag detta??? Varför skickade jag ett mess överhuvudtaget??? Vet ni vad den självupptagna skitstöveln svarade????

Jag blir så ledsen av att höra hur du känner, önskar jag kunde få dig att inte sakna min röst. Du är värd så mycket mer än det.. Hatar mig själv när jag tänker på att jag sårat dig, du är juh en sån fin människa.. Hoppas du en dag kan förlåta mig... Var stark tallica

Var stark?? VAR STARK???!!! Bra nu tror han att jag ligger hemma i fosterställning och gråter över honom....vilket jag inte gör!!!! Visst e jag ledsen och tänker på honom ganska ofta men inte på det där sorgliga patetiska sättet han nu tror att jag gör!!!! Borde messa tillbaka till han och förklara tydligt att jag var FULL din självupptagna skitstövel!!!! Tro inte så mycket om dig själv!!!!



Kommentarer
Postat av: sara

Ha ha finns inget som ger så mkt ångest som fylle sms. Borde finnas alkolås på sms funktionen...Hade sparat oss alla en jävla massa ångest och längtan efter att få saker och ting ogjorda.

2009-05-11 @ 15:19:18
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Thomas

Gör det - messa exakt det du skrev :-)

2009-05-11 @ 16:47:54
Postat av: Muppen

Först och främst; Jag har inte varit inne i bloggvärlden ett tag så det här blir mitt svar på era kommentarer ->



Tallica: Jag saknar dig också, min långskånk! Kommer du hem den 14:e?????? Weeeeeee!!!! Jag längtar, jag längtar, jag längtar!!! Och ännu bättre att vi ska få spendera sommaren tillsammans, känns som dött och hamnat i himlen!! =D



Wifey: Åhhhhh, jag saknar dig så det gör ont, "Wifey"!! Jag skulle vilja gå på er Italiano-skola om det serveras vin och sprit i kafeterian, haha!! Vi ska vibrera massor i sommar!! Be sure of that!!! Älskar dig!!



Svar på inlägget: Jag önskar att jag låg på ditt golv nu (vart du än är) så hade du kunnat få prata av dig lite så hade vi kunnat gå igenom allt som vi alltid gör... Föreställ att jag ligger där på ditt golv nu. Do it.

2009-05-11 @ 22:15:58
Postat av: Nudel

Varför skickar man alltid dumma sms på fyllan!!?? förstår din ångest :S

2009-05-11 @ 23:02:06
Postat av: Anonym

Tycker att du ska skita i han totalt!

2009-05-12 @ 09:53:23
Postat av: tallica

åh ångest till max!

2009-05-12 @ 15:23:28
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0