Jag trodde på honom...

Jag upptäckte idag att Vakten nu har ändrat sin status på den där jävla Facebook från singel till in a fucking relationship!! De har träffats i en månad och är redan tillsammans??? Detta betyder juh självklart att de då har legat med varann oxo... Jag förstår inte...det var till mig han sa att han var kär i. Han visste hur jag är som person, att jag har skit svårt för att öppna mig för någon och våga låta någon komma mig nära. Men han fortsatte att vara på och vara underbar...han visste att jag skulle falla för honom om han fortsatte. Varför gör han då så här???

Han bad mig konstant att våga låta någon komma nära. Att jag var för underbar för att gå miste om... Jag är inte den som brukar gå på skitsnack från killar men jag trodde verkligen att han var genuin...jag trodde verkligen på riktigt att han tyckte om mig. Jag köpte present till honom...jag tror inte att någon vet hur stort det är för mig att köpa en present till en kille.. Ibland önskar jag att jag aldrig åkte iväg till Italien för då hade han kanske varit min nu...



Idag när jag träffade honom så tittade han på mig och sa:

"Jag har aldrig sett dig i sommarljus...gud va fin du e! Dina ögon är så vackra...de skiftar färg..."

Jag grät hela vägen hem i bilen idag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo på sätt och vis, men kommentaren var just kan du berätta vart ifrån du köpt den och så.. orkar inte skriva de på bloggen, är du med? :)"

2009-05-21 @ 01:59:39
URL: http://ronjau.blogg.se/
Postat av: Thomas

Känner så väl igen mig... hade en liknande historia för några år sedan. Och även om det förstås kommer att bli bättre, du kommer säkert att bli lycklig och hitta en perfekt partner så kommer det alltid att göra lite ont :-(

En stor varm kram /T

2009-05-21 @ 11:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0