Normal??!

Igår fick jag juh den geniala idén om att jag skulle ta och bli normal. Men sen så kom jag på en grej...vad fan är normalt???!! Vem ÄR normal?? Är det någon som kan ge mig ett exempel på någon som är normal så jag vet på ett ungefär vad som klassas som normalt?? Vad normal än är så vet jag att jag inte är det.....eller så jag fått höra.

Jag tycker absolut inte att det är en dålig grej att vara onormal ellet normal för den delen men nu vart jag nyfiken på vad som är vad....vet du?? Vill jag ens vara normal??

Upplys mig!!!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack!!! Jag var ju lite orolig att Tallica 2.0 skulle bli just en rätt trist Svensson... Men ju förstår jag att det inte behöver bli just så =) Att Tallica 2.0 bara blir en vassare version

2009-05-25 @ 21:25:28
Postat av: tallica

hahah en trist svensson vet jag inte om lär bli nån gång! men jag gillar namnet tallica 2.0!!

2009-05-25 @ 22:40:41
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: sara

Nej men normal är väl ingenting att sträva efter?! Vem fan vill va som alla andra?! Va dig själv, fast på ett annat sätt.... Att vara normal men 9-5 jobb, bo med kille, barn, hus, bil, hund och dagis, se snäll och vanlig ut och gå på krogen en gång per år är väl inget att sträva efter. Fy fan för ett sånt liv om då frågar mig...Du e ju så rolig och bra som du e.

2009-05-26 @ 11:54:12
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

nu fick du mig att le...var länge sen jag log..

2009-05-26 @ 14:28:02
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Wilhelmina

Sv: jo men exakt! för det mesta är ju boken mycket bättre än filmen, men som du sa så kan det vara härligt och bara glo :D

håller med de andra, vem fan vill vara normal? Finns det något tråkigare än att vara en i mängden, en som inte sticker ut och som bara följer med strömmen?

nej tack, jag älskar att vara högljudd och... tja, jag får väldigt ofta höra att jag är grov i munnen ahhaaaha, och brukar altid kontra med att"vaddå får jag inte säga så bara för jag är tjej?!" haha >_<

hmm, vet inte varför jag skriver det här, men om du inte vet VEM du är, försök ta reda på det, i lugn och ro, istället för att vara NORMAL och göra som alla andra.

Det finns ju inget tråkigare än svennebanan, fråga bara Promoe ;)

2009-05-26 @ 21:30:36
URL: http://essayskirts.blogg.se/
Postat av: tallica

hahahha fråga Promoe...den var bra!! men du har nog rätt...NI har nog rätt!

2009-05-26 @ 21:53:07
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0