Va ska jag svara??!!

Ok jag har fàtt ett mess fràn Vakten och den lyder exakt sà hàr:

"Jag àr sà jàvla ledsen. Den sista jag ville sàra va juh dig...    Fòrlàt..."

Va fan ska jag svara pà detta??? Ska jag ens svara?? Faaan va ska jag gòra??? Jag vill messa tillbaka DRA àT HELVETE!!! Men jag kanske borde svara nàgot i stil med:

Jag àr oxo ledsen. Jag àr ledsen att jag var dum nog att tro att du kanske skulle vànta. Lycka till med allt.

E de o ta i?? Eller àr det lite o jag borde ta i mer?? FAN! Pass pà det hàr...jag gàr ut och ròker...

Kommentarer
Postat av: Arvid

Skriv det sista ! det är så du känner och jag vill absolut inte att du ska börja stänga ner ditt hjärta igen nu när du äntligen öppnade det ! LOVE

2009-05-05 @ 17:24:45
Postat av: sara

Det var ett bra svar tycker jag! Men det kanske inte ens är seriöst med den där donnan han träffat, kanske hinner skita sig tills du kommer hem. Eller så dumpar han henne när du väl e hemma igen...Who knows!?

2009-05-06 @ 12:41:02
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Thor

Alltså, jag håller så jäävla mycket mä!!

2009-05-07 @ 11:46:08
Postat av: tallica

jag skrev det sista...fick inge svar, hoppas att det àr fòr att han skàms ògona ur sig!

2009-05-07 @ 12:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0