vill inte...

Nu är jag hemma. Jag är hemma och önskar att jag inte var det. Jag önskar att jag var tillbaka i Italien där jag levde ett bekymmerslöst liv och var glad. Min hemkomst kunde inte bli värre. Jag och Patrick skildes åt ganska dåligt. Det finns ingen Vakt som väntar på mig som jag trodde. Men det värsta är att komma hem och få reda på att min mormor gick bort för ungefär två veckor sedan men ingen sa något till mig. Min familj ville vänta med att berätta tills jag kom hem så de berättade det igår. Chock...

Har gråtit non stop och nu sitter jag här med golfbollar till ögon och önskar mig bort till en annan plats...



Kommentarer
Postat av: Arvid

gumman då ...tänk på att du kännde samma ångest när du lämnade oss för att åka till Italien ...även om livet kanske är mer bekymmerslöst där borta så har du massor med människor här hemma som kommer försöka göra din sommar underbar ! Försök njuta av att du faktiskt hade de så bra som du hade det där borta och tillbaka kommer du ju åka förr eller senare :)

2009-05-15 @ 12:59:16
Postat av: tallica

söt du e bebben...som du själv sa så kommer även detta att passera...glad att jag har dig!

2009-05-15 @ 13:07:49
Postat av: sara

Fy vad hemskt, hoppas att du mår bättre snart.

2009-05-15 @ 15:41:44
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Brainflakes

Men vad fan!

Det är inte ok att mörka närståendes död!!

kram

2009-05-15 @ 22:07:56
URL: http://brainflakes.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0