Alexander Skarsgård i min dröm...

Inatt drömde jag ganska konstigt. Jag drömde att jag träffade Alexander Skarsgård och han vart heeelt betuttad i mig. Han följde efter mig överallt och ville verkligen ha mig. Tydligen så vart jag så pass smickrad att jag ville ligga med honom men det vart inte av och vi skiljdes åt...han var väl tvungen att gå eller nåt.

Sen i drömmen så hade lite tid passerat och jag träffade på honom igen. Den här gången var det ännu värre och han ville ha mig mer än någonsin!! Och den här gången så ville jag också ha honom mer än någonsin. Men hur vi än försökte så kom det något i vägen heela tiden. Det vart inte av till sist...

Jag kommer ihåg att jag gick omkring och var så himla besviken över att jag inte fick ligga med Alexander Skarsgård...skum dröm. Jag tycker inte ens att han ser bra ut...inte i verkligheten iallafall. På tv så ser han bra ut men inte alls in real life...har träffat honom två ggr och han är inget att hänga i julgran direkt...

Vad betyder detta da??? Tycker ni att han ser bra ut???





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0