Arbetslös och barnlös....yeeey..

Hela den här "kanske inte kunna få barn" grejen har verkligen fastnat i mitt huvud. Det skrämmer mig.

Jag har alltid sett barn i min framtid. Och jag tror inte att det är själva grejen med att dom ska komma från mig som stör mig för det gör det inte...utan det är hela gravid momentet. Jag vill vara gravid och bli rund och svälla upp och allt det där. Jag vill känna på hur det är att bära ett liv...att skapa ett liv.

Usch nu har jag tänkt på det här alldeles för mycket. Ska nog ta mitt arbetslösa och barnlösa arsle och ta en dusch och mysa ner framför en film.





 

Kommentarer
Postat av: SUCIO ♥

Hejsan!

Är du som mig och älskar skor? På min blogg finns där en hemsida där man får gratis skor ifrån!! Pussar SUCIO ♥

2009-11-03 @ 22:52:49
URL: http://sucio.blogg.se/
Postat av: Josephine

Vilken film blev det då? :)



sv: Usch ja :S Jag hatar oxå den reklamen. Hon påminner av en blandning mellan Foki Och tjejen i the ring OCH exorstisten bruden :S Sccaaary

2009-11-04 @ 01:34:15
URL: http://lilljossans.blogg.se/
Postat av: Thomas

Det ger sig! Såklart att du vill ha barn och såklart att du kommer att kunna får barn! Jag blir så trött på korkade folk i vården, som skrämmer upp oss andra i onödan!!! Medelåldern för förstagångsföderskor är runt 30 år! Så det är ju inte precis nån panik för dig :-)

Och 35 år är inte nån ovanlig ålder, så du har gott om tid :-)

Så ta du ditt barnlösa, arbetslösa och jäkligt snygga arsle och sätt dig i soffan, se på en film och njut av livet!

2009-11-04 @ 08:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0