Hej Hopp!!!

Nu är jag hemma! Har vart och skrivit på kontrakt nu till det nya jobbet. Jag tror att jag kommer att trivas där...eller jag hoppas iallafall på det! Det kommer att ta mig ungefär en timme till jobbet varje dag. Kommer nog att tycka att det är drygt vissa dagar och säkert jätte skönt att ha den där timmen alldeles för mig själv andra dagar.

Men på måndag bär det av! Då börjar jag och fy faan va skönt det känns just nu. Har juh vart arbetslös sen 16 augusti!!!

Hoppas ni haft en underbar dag därute för här snöar det!



Stewie RULES!!!!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Grattis :D Hoppas det blir bra och att du får stanna kvar där så du kan flytta hemifrån igen :)

2009-11-13 @ 08:50:50
URL: http://cicci85.blogg.se/
Postat av: tallica

tro det eller ej men jag börjar fan trivas här hemma ändå hehe

2009-11-13 @ 11:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0