I wonder if he misses me..

Min kompis träffade på Vakten i fredags. För er som inte vet så är Vakten en kille som jag vart upp över öronen förälskad i men som valde en annan tjej istället. Vi pratar inte med varandra, vi hälsar inte ens... eller HAN hälsar inte på mig. Han hälsar på mina kompisar men när det kommer till moi så tittar han ner i golvet....why....I don't know!

Anyhoooos så hade han frågat efter mig i fredags. Han hade frågat vart jag var och vad jag sysslade med nuförtiden. Samtalet avrundades med att hon skulle hälsa till mig. 

Hmmm konstigt är det första jag tänker då!

Varför ska hon hälsa till mig när HAN inte gör det??! Jag tycker inte om att han frågar saker om mig när jag inte är där men samtidigt så måste jag erkänna att jag blir lite glad ändå. Eller mitt ego blir glad att han inte har glömt mig helt och hållet. Att han iallafall undrar lite om mig...

Undrar om han är lycklig med henne? Undrar om han saknar mig...lite grann kanske? Eller undrar om han undrar hur det hade vart om han valt mig istället för henne?



Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

härligt att du e med=)

2009-11-15 @ 17:35:46
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

Så kan de va ibland..

2009-11-15 @ 18:48:25
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0