Kan jag bli mamma...

Hos gynekologen idag pratade vi om barn och mina chanser att kunna bli med barn. Jag har tidigare blivit gravid men har fått missfall....vid fler än ett tillfälle. Jag berättade exakt hur det har varit och hur det är nu och hon tyckte att mina chanser kanske inte var dom bästa.

Jag är i den åldern där jag är som mest fertil. Och har jag "problem" nu så lär det bara bli värre. Så hennes råd var att jag inte skulle vänta allt för länge om jag vill ha barn nån gång i mitt liv. Men jag är inte ens i närheten av att vara redo för att bli mamma.

Tänk om jag inte kan få barn??! Att jag bara kan bli gravid men min kropp kan inte behålla barnet tillräckligt länge. Hela ens världsbild krossas juh en aning när en utbildad i ämnet säger något sådant till en.

Jag vill ha barn...men bara inte just nu. Jag känner mig juh för fan inte riktig i kroppen...en dag vill jag ha små tallica ungar som springer omkring och skriker rock n roll....




jag blir förkrossad av tanken av att inte få en egen liten plutt..

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååå söt bebis :D

2009-11-03 @ 20:21:56
URL: http://gloriousloveely.blogg.se/
Postat av: tallica

I know..

2009-11-03 @ 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0