Kontors tips

Jag tänkte att jag skulle starta något som heter Kontors tips! Lite tips som man kan ha använding av på kontoret eller på jobbet rent allmänt!

Scenario: Du sitter på ditt kontor och känner att du vill lätta på trycket lite...ni vet från down below. Det gör jag ofta! För er som fortfarande inte fattat så betyder det att man vill prutta eller kanske fisa! Yupp! Ni känner er redo och tryyycker på! Men sen så märker ni att det börjar lukta lite...

Fan..tänk om nån kommer in och känner lukten??

Öppna dörren kan ni inte göra för att då kommer det att läcka ut i korridoren och brandlarmet kommer att gå o grejer. Öppna fönstret är juh också ett alternativ men då blir det juh så jääkla kallt och dina kolleger kommer tycka att det är konstigt att du sitter med jackan på och jobbar.

Vad gör du då??

Tips: Jo mina goda vänner! Man har en parfym flaska på kontoret och där får den alltid stå för situationer som denna. Man tar fram flaskan och sprutar lite. Öppnar du dörren luktar det gott. Kommer någon in så luktar det gott. Så nu luktar det gott här inne hos mig :D

Ingen får veta att du precis förgiftat luften!

Jag är inte bara äcklig utan jag kan grejer också sörru!! Vad har ni för tips??




Kommentarer
Postat av: ghaiii

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAHA

du är min idooooooooooooooool HAHAHAH



Det var nog du som körde en silent but deadly fisar i bilen häromdan och försökte skylla ifrån dig!!

I KNEW IT haha

2009-11-30 @ 16:19:58
URL: http://ghaiii.blogg.se/
Postat av: tallica

LJUG INTE! hehe

2009-11-30 @ 16:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0