Mina skor är mina barn!

Har precis upptäckt att jag kan sno internet!!! Nån jävla sucker där ute som jag precis blitt granne med har sitt nätverk oskyddat...då smyger juh tallica fram som den lilla djävul hon är och stoppar internetet under tröjan!!!

HA HAAAAAAA!!!!

Fan va mycket flytt det har vart dom senaste dagarna! Är helt jävla slut!!! Mina fingrar gör ont och mina vader håller på att dööda mig! Är inte i närheten av färdig och ska snart åka tillbaka till gamla lägenhet och hämta mina kläder och skor. Jag vägrade att trycka ner mina kläder och skor i kartonger utan att redan gjort deras nya hem representabelt...iallafall lite granna....så dom känner sig välkomna!!

Jätte viktigt det dära!!


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Gokväll:)

allt bra idag?

2009-11-29 @ 21:27:54
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: tallica

ja idag är allt finemang! sj da?

2009-11-30 @ 11:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0