några tankar..

..till helgen åker jag till staden där McGills bor. Måste säga att jag både längtar och vill inte åka. Ska bli härligt att få träffa tjejerna som alltid men jag är lite nervös måste jag säga. För ett par månader sen så ville jag inte åka dit pga av Vakten (han bor där oxo) men nu så är det McGills också...usch!

Att jag lyckas krångla till det så...orka vara jag!!! Hur ska jag vara om jag träffar på McGills? Vi skildes juh åt som vänner men jag är ändå ganska besviken på honom. Han har inte hört av sig alls...för att kolla hur jag mår. Jag gick juh därifrån med tårarna rinnandes...och han vet att jag kommer den här helgen. Ska åka dit med jobbet och han vet det...

Nä nu får det fan va nog, ska krypa ner och däcka!



När kommer jag finna denna frid?


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

aaa precis ja håller med! =)

2009-11-30 @ 23:24:23
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg :D

och cool header!

2009-12-01 @ 00:27:45
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: lilla livet

WHAT?? WAAAATT??? WHAAAAATTT????

har jag missat nått???!!!! RING MIG IMOORN!!!!

2009-12-01 @ 00:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0