Nära att dö!!

Ja jag var nära att dö imorse!! Varje morgon så kör jag ungefär 60km på motorvägen för att komma till jobbet. Och imorse så var det nån jävla klant som inte var vaksam!! Han skule byta fil, köra över till den filen jag var i och innan han gör det så "glömmer" idioten att kolla döda vinkeln!! Och där var juh jag!!!!! Helt jävla panikslagen försöker jag köra åt sidan men kan juh inte köra in i räcket och idioten slutar ju inte utan fortsätter köra på! I ren panik börjar jag skrika:

SLUTA!!! Va fan göru?????!!!!!!

Men så inser jag att han omöjligt kan höra mig så jag slänger mig på tutan och trycker utav helvete. Centimeter ifrån min bil så inser klantarslet att det är en bil där redan och backar tillbaka.

JÄVLA IDIOT!!!

Tur för honom och mig att JAG var tillräckligt vaksam och snabb!!





Ok bilden är lite väl överdriven men ändå! Bild från Google

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0