Vad kände du för mig?

Han har inte hört av sig...inte ett ord. Inget samtal, inget meddelande...ingenting alls! Jag gick juh ändå därifrån gråtandes. Även om han inte vill ha mig längre....undrar han inte hur jag mår? Om jag fortfarande gråter? Det har snart gått fyra dagar..

Vi skildes åt som vänner och kramade om varandra...

Han brukade alltid ringa mig om jag skulle gö nåt för att fråga hur det hade gått. Intervju....tenta...vad som helst...han ringde mig tre gånger för att kolla om jag trivdes på mitt nya jobb!! Han ringde alltid för att kolla hur det hade gått.

Varför ringer han inte nu??

Hatar han mig? Jag kanske totalt missuppfattat hans känslor...han kanske inte kände något alls för mig..



Från när vi var i stugan..


Kommentarer
Postat av: Thomas

Tänker på dig och tycker rätt synd om dig. Inte för att du vill ha medlidande, men det var sån kass timing. Bittert.....

Kan inte göra så mycket mer, än att tänka på dig.

2009-11-24 @ 15:36:34
Postat av: tallica

det värmer Thomas..

2009-11-24 @ 15:53:49
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0