Livets små ljusa stunder

Helgen hade jag tänkt ägna åt min dator och lite städning, en väldigt lugn helg med andra ord. Men det vart inte riktigt som jag hade planerat. Det är ganska sjukt ibland att det kan hända så himla mycket under en och samma helg. Dessa dagar har innehållit skratt, mys, alkohol, dans, tårar, sex, panik och en rejäl dos ilska!

I fredags satt jag i mitt kök och hade precis hällt upp lite mat. Jag satt och väntade på att maten skulle kallna lite så att jag kunde börja äta. Då springer tre av mina vänner in skrikandes!! Då har Lilla Livet, Fröken Kaos och Negern (deras nick names) satt sig i bilen och kört i nån timma för att överraska mig!! Jävla skitungar gav mig nästan en hjärtattack!! Men jääävligt glad måste jag säga att jag blev :) !! När det var dags för dom att åka hem så kunde jag bara inte säga hej då så vi kidnappade med mig tillbaka till min gamla student stad.

Jag kommer att berätta allt om min helg men just nu är jag så jävla utmattad så jag vill bara krypa ner i sängen och sova. Men innan jag lägger mig så vill jag tacka mina älskade tjej kompisar...mina underbara vänner för att dom sätter ett leende på mina läppar. Licious...du vet vem du är...du var enormt saknad och vid fler än ett tillfälle så skrek vi ut ditt namn!!

Hittade denna vackra varelse för ett par dagar sedan vid trottoar kanten. Den stod duktigt kvar när jag tog mitt kort och posade vackert. Kamera kåt fjäril??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0