Leka i skogen!

Ok gott folk så här är det. Herr McGills ringde precis och sa så här:

"Kan vi inte åka upp till min stuga ikväll, vi sover där och sen så kommer vi hem imorgon?"

Ok jag tänker faktisk ta era råd och åka upp dit med karln. Det är juh bara en natt i stugan....eller hur?? Asså ni borde se mig...jag skakar lite grann nu när jag skriver detta hahaha! Men jag ska vara modig och våga...eller hur???

Men herregud....jag är en vuxen kvinna som är rädd för att en pojke ska tycka om henne på riktigt. Nu ska jag ge mig själv en bitch slap, hoppa in i duschen och sen dra!!

Adjö FUCKERS!!!



Kommentarer
Postat av: Arvid

Yeees :D våga våga våga !

2009-10-19 @ 15:02:13
Postat av: Thomas

Go for it!!!

2009-10-19 @ 16:20:57
Postat av: -

Svar ang mitt inlägg om Kissies blogg:

Jag håller fullständigt med. Att snacka skit, är inte att vara kaxig. Att vara kaxig är för mig att vara rak på sak, tuff och inte tillåta människor att trampa på en.

2009-10-20 @ 11:22:53
URL: http://thisistherealshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0