Living on the edge!!!!

Vilken lugn fredag det har vart för fröken tallica. Jag har ätit chips och ostbågar, jag har kikat rulle och nu så håller jag på och trixar lite med datorn.

Det mest spännande som hänt ikväll var när jag åkte i bilen och köpte chips. Då minsann var jag så pass vild så jag hade jätte högt musik på.....som jag även sjöng med till. Ok jag ljög...jag skrek med i låten.

Inte ens min mamma skulle säga att jag har en vacker stämma...



Så här brukar folk se ut när dom hör mig "sjunga"...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tycker du det är roligt med look a likes? Titta in och bedöm de jag har upptäckt :)



DU kan även skicka in bild på dig själv till min kontaktmail så hittar jag din look a like.

Kul va? :)

2009-10-17 @ 01:17:14
URL: http://findmytwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0