Ska ja klippa det snett???

Jag har bestämt mig för att klippa mig idag. Yupp jag ska toppa mig, klippa upp håret och ta mig en snelugg. Känns som att håret är så jävla livlöst just nu och behöver fräschas till lite. Jag har iallafall bokat tid och sen så får vi se vad som händer.

Undrar om jag kommer att passa i snelugg. Önskar lite så att jag kunde visa er nån form av före och efter bild. Men istället så tycker jag att ni kan föreställa er Angelina Jolie istället i en snelugg....med gröna ögon. För jag tycker juh dåra att jag är jääätte lik henne.

Önsketänkade.....nej inte alls!!





Kommentarer
Postat av: licious

Du e snyggare än Angelina!!! hooot mama, saknar dina tuttar! du sprang alltid runt naken i lägenheten när vi bodde ihop (eller i dina extremt korta shorts för att få mig upphetsad)... men nu får jag aldrig se tuttar eller en bar rumpa =(

2009-10-27 @ 17:17:58
Postat av: tallica

hahaha vah??? jag sprang aldrig runt naken!! det var väl tvärtom fröken lilla??

2009-10-27 @ 19:24:23
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: heebs

blir säkert bra ;)

Eller så anammar du mitt nya uttryck...it's just hair, ;)

2009-10-28 @ 21:06:24
URL: http://thewhitetee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0